LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

7/18/10

hey parents datang tau, jgn jeles

sedang enak dibuai mimpi setelah penat buat amal jariah( gotong royong), tiba2 pintuku diketuk beberapa kali. dengan malas nya aku membuka pintu.


"eh, kak ngah?"

"ish, kau nie, ibu tunggu kat bawah .ibu risau along demam. erm, angah nak pinjam laptop tau."

nak online lah tu, fenomena biasa.

bersiap untuk turun kebawahh.gembira, senyum. suka, bukan senang parents nak datang. nasib baiklah segamat dengan melaka ni dekat sikit. kalau nak balik seminggu sekali pon takde hal lah kan. cume aktiviti di sini je tidak mengizinkan,. lagipun kalau aku balik, bukan aku studypun. dah faham sangat dah perangai diri sendiri ni, (ntah pape la aku membebel )


nak makan punya pasal sanggup ke bangunan TS, untuk cari ikan keli. haha, saje je nak bawak ibu jalan2 uitm ni, aku bawak dia pergi bangunan admin, banguna di mana kelas aku berada, di mana aku selalu lepak , di mana aku selalu makan, di mana dewan sri temenggung , di mana bangunan yang aircond dy tak berfungsi langsung (tension aku nak belajar) . kesian ibu. penat yeeee. kata nak kurus, exercise lah sikit. (pembuli betul)

last2 , beli kat NR je. jalan punye lah jauh. hampeh betol. lepas tu,dah makan2 , makan DURIAN pulakk, haha. iini yang peberet nehh. walau pun demam ada hati makan durian kan, memang la kau nie pelahap.

lepas dapat lepaskan rindu dengan adik2 aku, dengan parents aku, diorg pon rindu kat aku tu, aku tau, haha. pukul 4.30. mereka pun pulang (sorry tak boleh habiskan durian yang lagi satu )
ibu, thanks datang, bagi buah, sememangnya baik untuk kesihatan, papa, thanks , dapat duit lagi. hehe, kak ngah,padan muke kau , turun naik tangga , kalau kau duk sini, punggung gerenti mengecut,kak ude, datang sini main fb pulak, malas nak ckp lagi dah. aliff, awak jgn nakal2 tau, asyraff, gigi dah rongak , tapi still comel. ahhhhhhh, rindu nya


malam , study macam biasa.


p/s: kepada budak matrik tu, goodluck tau. saya tau awak boleh buat UPS nie. awak kan pandai, awak kan bijak. saya sentiasa doakan awak.

No comments: