LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

7/18/10

wehh aku mimpi hanis zalikha

cerita benar lah, kau ingat aku nak cari publisiti murahan ke kat sini weh??


entah lah. aku tak tau tetiba kenape aku mimpi pasal dia, nak kata aku kenal dia , aku kenal dia hanya baca belog dia. jumpa bertentang mata pun tak pernah even satu kampus kat segar amat ni. pelik gila wehh,. kalau aku taksub macam aku taksub dengan hrintik roshan , boleh lah aku terima dia berada dalam mimpi aku. ish, aku memang dasar pelik gila. memang pelik gila! yang tak boleh belah, bila bangun nak subuh, tengok bear besar kesayangan aku jatoh kat lantai (ko memang tidur lasak ecah oi) mimpi bergadoh ape?

ish, mimpi mainan tidur, shuhhh, shuuhhh

kesimpulan, basuh kaki sebelom tidur!


cantikkan hanis zalikha? aku berangan kulit aku akan jadi licin macam kulit dia!



6 comments:

kurawk said...

pehhh hanis...tergoda mak nyahhh...
ahahaha

siti aishah said...

haha, mak pon tergoda nyahhh

PEJUANG KESENIAN EXTREME said...

Peh..menawan..

siti aishah said...

hhaa, yg tak suke die uh jeles kan

~``Z A H I E R``~ said...

erk....pelik2 budak masam ni...hahahaha

siti aishah said...

haha, diam lahhhhh