LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

7/17/10

18 julai 2010 / 10.15 pagi

setelah dikejut oleh waheeda banyak kali.mengeliat dulu.rilek dulu, padahal ketua wing dah menjerit2 suruh berkumpul dekat koridor bilik. (kau tahu kan aku mmg liat nak bangun pagi ).

dengan muke selebetnya, tak gosok gigi, muka berminyak, rambut serabai. ( fenomena kalau bangun pagi, biasalah tu kan ) aku pun keluarlah duduk dengar kak ketua wing memberi arahan.
dengan blur2 nya kasi kad merah intuk di COP. kalau takde cop tak boleh dapat kolej sem depan weh. aku ditugaskan untuk kemas wing , kemas bilik, and kemas bilik air. alah kerja common lah kan basuh bilik air tu, betul tak ibu ?


so, nak tak nak, buat jelah kan, tunjuk rajin sikit kat budak2 ni. (memang rajin pon ) . lagi pon tinggalah aku dan wahida je kat dalam bilik, kesian kami. aku terkontang kanting basuh bilik air haunted tu. wahida pulak terkontang kanting cabut rumput kat bawah. si opet tak balik2 . kak jumi entah kemana pergi. haih.


tapi tapi tapi yang best nya dapat makanan FREE (pasal makanan mmg no satu, mane tak buncit !) ecahhh ecahhh. kami dapat mee hun goreng and air sirap . walau pun tak seberapa, tapi bersyukur lah gak kan, sape yg nak bagi makan free dik oiii.

aahhhh, kenyang perut aku setelah tidak diisi langsung semalam. (tak percaya, aku tak makan langsung semalam, sebab takde sape nak teman kan pergi makan, qieba jalan melaka tak ajak, opet balik family day, wahida ada program induksi.) so loneliness lah aku di bilik. serius wehh tak jejakkan kaki langsung kat tanah!! duduk je berkurung dalam bilik . tapiu study lah kan. 5 mind mapping aku dah siapkan. haaa, bosan punye pasal. sampai cam itu sekali. siap mengaji lagi tau. haha (solehah sikit).

balik kepada tajuk di atas, kesimpulannya, gotong royong ini telah mengeratkan lagi silaturrahim antara kami se 'wing '.


sekian , terima kasih.


p/s: ibu , dah2 jangan online je, masak ayam tuh, hangus kang.
oit budak matrik, jgn lupa belajar ye :) sy syg awak :)

No comments: