LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

6/20/10

L. I. M. A

lima hari lagi wehhhhhhhhhhhhhhhhhh.



terSENTAP aku sekejap. barang apa lagi yang aku nak angkut bawa ke UITM segamat ni kan. aku rasa dah bertimbun2 barang dah tu. 4/5 beg besar dah tu. mmg bakal bilik aku tu penuh dgn brg aku jela. kesian roomate aku. tapi aku rasa mcm ade je yg kurang. ape yek?


wehhh kawan , ANY IDEAS??

2 comments:

syazwani said...

gile banyak 4/5 beg besar.hahaa
aku bwk 2 beg jek,mak ak suruh limitkan.
-___- risau tak cukup jek nnti.

siti aishah said...

haha.wanie. ko kan tau size aku XXL. mesti bnayak baju besar2 aku bawak, uitm mane boleh baju atas bontot. adehh., tu yg sampai 4/5 beg aku bawak. haha