LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

6/20/10

biadap tak kalau aku kata kau dasar biadap?

sebab tu aku tak kecoh sangat pasal formspring jadah nehh. buat aku naik darah je. tanye soalan kelucahan . kevavi an sungguh. biadap . macam takda kerja lain nak buat. macam sangap yg terSENTAP. ishhh. kau jgn sampai aku marah kau keluar bahasa utara aku. ergghhhh.


aku jumpa kau, penampar ben10 aku hinggap kat pipi mulus kau! jgn tanya kenapa aku tampar kau. ishh, harap sgt kau kene sambar petir . kecik2 tanak mati, dah besar menyakitkan hati.

p/s: mmg aku nak banned la formsping nehh.

2 comments:

farinaBONCET said...

kau taktau peh org sekarang gilagila abnoramal. huahua
tapi en aku baru je buaat dou frmsprng tuh =.= haha , bta sabo lah yek ! :D

siti aishah said...

hehe, memang tgh sabo je wehhh. ishh, klu jumpoe dy mmg aku tampo muke dy laju2