LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

6/1/10

kebetulan

soalan: pernah tak mengalami situasi di mana anda sgt2 ingin berjumpa dgn si dia namun tak tercapai?



errrmmm(^-^)

ok, itu memang tiada kene mengena dengan tajuk entry ni.

damn, aku mmg betul2 nak jumpa si pemain muzik ini. korang tau sape kan, aipp, senyap!!
untuk pengetahuan korang matrikulasi teknikal johor itu sangat dekat dengan kampung aku, hello! kenapa gawat sangat ni? jumpa je lah. (kan senang cerita, kecoh betullah minah nih, jiwang betol)

adehh, aku memang nak jumpa lah, tapi bila aku balik pontian , dia balik seremban. bila dia on the way balik matrik pontian, aku pulak on the way balik rumah ,sempat selisih kat highway je, itu pun jadilah daripada tak da kan. (sedih lah wey)

dah dekat sebulan tak date kot, rindu saat2 bersama.betullah orang kata, perhubungan jarak jauh itu banyak dugaannya. (jap, nanti dah masuk uitm segamat, takdelah jauh sgt kan ,2 jam lebih je dari situ ) hanya orang2 yang tertentu sahaja boleh hadapi dugaan tersebut. mungkinkah aku salah seorang darinya?? *hahah, ape aku merepek nehh


harapan, kami hanya ingin menunjukkan prestasi yang bagus dalam bidang akademik, kami hanya ingin membuat kedua orang tua kami bangga dengan kami, kami hanya ingin kedua orang tua kami melihat kami memakai baju konvo pada hari kami tamat belajar dgn jayanya nanti, dan kami hanya mahu membentuk masa depan kami sendiri, demi anak cucu cicit kami. *doakan kami :) aminnn


untuk melihat harapan ini bukan hanya harapan , jom sayang, kita study betul2. and lepas ni boleh lah ajak korang semua dtg ke majlis perkahwinan saya dgn si pencinta muzik ni( haha, besar angan2)

*ok, aishah, ibu dah panggil suruh angkat baju, hari dah mendung, hujan. nanti2 lah kau mengadap lappy chelsea kesayangan kau ni. ehem..aku panggil lappy kesayangan aku ni chelsea, sebab cover lappy ni berlambangkan chelsea! haha, bangga kejap. (sebab chelsea menang tahun ni) * opps, sorry MAN U.



ok, gua gerak dulu :)








(kene cover sikit ayat dalam blog ni, parents aku suka baca blog aku, dah macam baca surat khabar metro bagi mereka)



No comments: