LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

5/26/10

haha, tak pasal2 je :)

aku kene tag oleh si eeya ni,thanks by the way. huh. tak pasal2 kene bagi tahu kat korang semua rahsia aku,waaaaaaaa( korang jgn gelak ea, cubit nak? )

berikut 5 senarai barang yang sentiasa aku ada dalam handbag aku :

  1. of course lah handphone kan. yang aku ni pulak mmg selalu sangat la nak menghilang time shopping, macam kanak2 ribena lagi , padahal dah tua bangka, dah boleh kahwin, beranak pinak da ( pinjam kata2 ibu aku ) nasib lah ada handphone tersayang ni, even tak lah secanggih macam handphone korang, tapi still boleh contact even ade emergency. betol tak?? ( alah, kalau tak ada kredit pon tak guna gak, terpaksalah gune phonebooth yg disediakan itu)
  2. dompet. hey! dompet mmg amat penting, walau dompet aku sentiasa kering je, tapi macam2 kott ada, i/c, lesen P aku , maybank card, cimb card, bank islam card, (wah mmg banyak card aku, tapi duit dalam bank hampehh je) kalau takde di sisi, mmg tak boleh kott. tak tahu lah nak explain cam ne. haihhh
  3. minyak wangi. haha. agak important lah. sebab aku ni kadang2 mengeluarkan bau yg marveles gila(bagi aku), so, minyak wangi sebagai penyelamat, haha. tak jugak , sebenrnya, minyak wangi pon penting untuk semua org kott, apa lagi kalau 'date'. betul tak ( ko jangan geleng kepala pulak ea)
  4. kunci kereta, kalau tak, mana nak CUCUK weyh? (ha, pk lain!) kalau tak da mende nehh, makne nye ko la yg kene tolak sampai MYDIN tu, ha, larat ke? (asal MYDIN palk? takde class betollah) *aku tak semampu kau yang mampu beli brg rumah dekat JUSCO!
  5. lipbalm. haha. bibir aku nehh mmg sering sgt lah kering. sentiasa kering. cuaca malaysia yang sudah mencapai ke 40 degree celcius ni membuatkan aku sentiasa membawa ia kemana sahaja ku pergi. ( bukan nak mengedik, tapi, kalau bibir aku dah mula kering, senang nak dpat ULSER tahu tak!


sudah2 ea, seekian sahaja . maaflah eeya, aku lambat sikit. haha. mmg tade masa dah nak menaip lagi . plus plus kering idea lah .

perlu tag org laik ke? tak payah kot kan??

No comments: