LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

4/19/10

yg terindah :)

semenjak kau hadir dalam hidupku
tiada lagi keresahan
kau menutup pintu hatiku
tanpa sedari hingga ku izinkan

kau yang bernama cinta
kau yang memberi rasa
kau yang ilhamkan bahagia hingga ku terasa indah

maaf jika ku tidak sempurna
jika bahagia mudah menjelma
bila keyakinan datang merasa
kasih disaluti kejujuran

mencintai dirimu
merindui dirimu
memiliki dirimu
hingga akhir hayat bersama kamu

kau yang bernama cinta
kau yang memberi rasa
kau yang ilham kan bahagia
hingga ku rasa indah


kau yang bernama cinta
hingga aku rasa indah..

sayang mungkin kau akan faham ape perasaan aku sekarang jika kau teliti lirik ini. selepas ini , masing2 akan mengejar cita cita masing2, terima kasih sebab beri aku peluang untuk mengenali kau , terima kasih kerana kau banyak bersabar dengan karenah aku, tak ada ape yg boleh dipulangkan, termasuk hati ini, kau jaga ia dgn baik, aku tak perlukan hati itu lagi sebab pintu hati aku dah tertutup untuk lelaki lain selain kau. selepas ini, mungkin kita akan bawa haluan masing2, semoga sukses dgn kehidupan kau. pelajaran kau.cita2 kau..doakan aku.. aku cuma ingin kau tahu bahawa kau kenangan terindah buat aku.

3 comments:

AthirahShamsul said...

Awwwwwwwwwwwwww :'D

NR said...

ahaaa single ost , hahaaa

SITI AISHAH said...

haha, mmg la :)
yg kite dok nyanyi2 dalam kreta tuh