LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

4/19/10

port dickson:)


tanggal 16/8 ,
jam 6.40 p.m,
keretaku baru sahaja bergerak dari rumah tercinta. mesti diorg pokpek2 bila da lama sgt tggu, (janji melayu, biasalah kan, janji pkul 6, kol 8 baru sampai)bengang je muka masing bila aku sampai sebab panas je bontot tggu aku kat dataran seremban tu.haa, sori kawan saje je buat korang tggu aku. (aha, tak sengajalah ngek!)tapi yang tak semenggah, nad macam org gila melambai kat kereta mane ntah, buat malu kaum je weyyh:P

jam 8.30,
si nadya tak habis2 nak perli aku datang lambat. si anos pulak cakap pasal unikl, atiq mulut macam burung murai, cakap je tak henti, haha, qiba pon nak gak bersuara, memang riuh lah kereta aku korang buat.yang aku tak boleh lupe masa nehh, time dah sampai tol p.d, igt kan amik tiket dulu, (punyelah action ulur tangan amek tiket, alih2, makcik tuh kata bayar dulu dik, RM 3.20. ) haha, malu siut, gelabah aku cari dompet, nasib baik anos penyelamat, thanks anos:)

jam 9.00,
sampai je apartment, mulut masing tak henti2 nak cakap je, tergelak2 macam org gila, kalau ada nadya + atiq= serabot!
sambil tggu papa ngan ibu aku sampai, lepak lah kat dalam bilik, semangat kemas brg2! (anos dan nad 1 bilik, aku, qiba, atiq 1 bilik)


jam 10.30 p.m
keluar cari makanan, lapar bhaiii. nad mencari shisha nye, dah gian sgt.. cari punye cari, jumpe gak . haha, semua dapat pengalaman baru, semua nad la yg ajar!question: pengalaman ape beb? answer: tett!!, ( jgn marah nadd)
aku, angah and atiq dipayung! haha , seronok jadi perempuan nih( bak kata atiq)*save duit aku,
kol 12.00 baru gerak dari situ.sebab hujan lebat gila tapi buat pertama kali dalam hidup aku,semenjak aku sudah mempunyaii lesen kereta nih, aku bawak 20 km sejam,(macam siput sedut kau tau!)* aku lari lagi laju lah wehh,(atiq memekak)

jam 12.30
bilik nad dah senyaplah kot, bilik aku, still tak boleh damai lagi sebab mulut atiq, tak henti2 cakap, merepek, haha,( terkutuk pulak) lame2 keadaan mula sennyap( tido,penat)


jam 7.30 a.m
*bangun2! dah pagi!!!! perggghh.. mmg payah betol lah nak bangon awal, rasa macam ada 10 kg guni beras kat kelopak mata nehh. tapi makcik nadya dah bising, kami pon dgn mamainye bangonlahh kann.bangon teros tukar baju nak pergi mandiii!





pantai depan apartment





mandi sama2 :)







nad sememangnya hott





rahsia kami:)



jam 2.00 p.m
balik je kami potong daging! nak buat bbq mlm kang, haha, sapa kata aku tak reti ke dapur ea!dah boleh kahwin nih.


jam 3.00 p.m
tengok cerita hindustan kat tv 3, kelakar lah, kami yg exited lebih, siap pakwe masing2 kol,msg pon tak layan, kushyuk sgt dgn cte uh, semua sebab pengaruh nadd.


jam 5.00 p.m
gerak ke pantai batu 4. pantai nya mmg putih la, gebu siut. geram je aku. sampai2 je, adelah mamat baju oren nih tegur, * adik , nak naik banana boat(pengalaman baru lagi) tak, abg kasi diskaun , 70 hengget . harga biasa 75- 80.

setelah berdiskus , sebulat suara setuju , sorang 14 hengget, waahhhh, mmg gila exited!




nad jurukamera


anos jurukamera, nak buat bintang tapi tak cukup orang
haa.atiq dan ecah saling sayang menyayangi, jgn jeles:)
anos dah macam jebond:)





lepas penat snap2, ape lagi, banana boat!! here i come . sumpah . seronok. abang tu sampai dah tak larat nak layan kitaorang. best giler, korang kene try wehh. (promote jap) ,






peace yaww!aku sayang korang lag der!!
:)

jam 8.45 p.m
barbeque time, hehe, makan :)




kantoi perot boncet!


kantoi lagi:)

tanggal 18/4,

jam 8.30 pagi,
aku terbangun,terus keluar dari bilik sebab bau makanan. after sarapan , pergi pantai semalam. tak puas doe semalam,,nak lagii...



gambar terakhir kat p.d

masa nihh, atiq kene buli.haha seronok weyh buli si setan nehh

ratu jetski:P


seronok, sakit tgn main mende alah nehh



sangat stabil:)


jam 1.00 p.m,
gerak ke seremban balik;)
kenangan yg paling takkan ku lupe.






p/s: penat weyh nak taip nehh, sorry lah kalau aku buat korang boring baca evtry aku kali neh, just nak cerita je keadaan kat sana( nak baca , baca, tak nak baca suda!!, peduli ape aku)











1 comment:

NR said...

ahahaaa makan hati berulam jantung , dlm hati gua ade kebun , byk kau mention nme ak ! hahaaa