LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

12/8/10

take your time

kepada kau .

jangan lah sedih sgt , aku ok je
janganlah amik tahu sgt , aku ok je
janganlah sentap sgt, aku ok je
janganlah amik hati sgt , aku ok je
janganlah marah sgt , aku ok je
janganlah pikir sgt, aku ok je

kadang-kadang aku yang tak faham dengan diri aku . sorry layan kau macam ni . bagi aku masa. thanks sebab kau sentiasa sabar dengan karenah aku. percayalah . banyak lagi yang kau kene sabar. terlampau banyak. this is me. UNPREDICTABLE . jangan terlalu berharap. jangan letakkan harapan yang tinggi . aku takut kau yang sakit nanti. perjalanan kita masih jauh. banyak lagi kau harus teroka. take your time .

BUAT YANG TERBAIK UNTUK DIRI KAU , MASA DEPAN KAU , KELUARGA KAU. DAHULUKAN APA YANG PENTING DAHULU .

p/s : apa sahaja yang berlaku antara kita selepas ni . aku tetap anggap kau kawan dunia akhirat aku :)




No comments: