LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

12/10/10

MR DEAN :)

selamat petang semua :)

ok harini 10 desember 2010. hari yang bersejarah untuk semua warga universiti. aha. result masing dah keluar kan. tu yang status kat FB masing2 gempaq habes. tumpang gembira :) congrates korang :) especially budak teknik tuanku jaafar . kebanyakannya , DEAN LIST ! waww. bangga jap . * ehemm ehemm.

dan tidak lupa kepada yang tidak berjaya , jangan putus asa, next sem ada lgi. try more harder. jangan cepat mengalah. tentu ada hikmah nya . *dah macam ucapan pengetua dah ni

satu lagi peristiwa pelik harini :

bak kata faidey :

final result ade hikmahnye, y x pernah2 chat, tetibe chat, y x baik, jadi baik, y x rapat jadi rapat, y gaduh, jadi baik,. y x penah call, tetibe call, y x pernah sms, tetibe sms,, x thu pe motif.


bila aku baca banyak kali. betul gak kata dia . ada gak hamba Allah tu , tak pernah2 nak Im . tetiba IM aku semata2 nak tau result . uhh? pelik . tapi aku anggap ia nya suatu hikmah. nak rapat kan silaturrahim antara satu sama lain. or else ," nak menyebok ni kenapa ?" haaa persoalan tu . terpulang pada masing-masing lah nak cakap apa.

ok , mukadimah yang agak panjang ye aishah . * la baru nak mukadimah ke ?

actulally , post ni nak cerita pengalaman baru . ye lah . budak 1st sem kan. mestilah exited nak tgok CGPA masing2..
bangun dari tidur , pukul 8.30 . awal kan aku bangun ? terus tengok lappy kat sebelah . bukak email . then ......




*sambil melompat2 gembira . aku mengejut ibuku yang tengah syok tido. "ibu, along dapat DEKAN ! "


ibu bangun tekejut , mula nak marah tapi tak jadi marah bila aku cakap cam tu , hee terus aku dipeluknya haaa. :)

papa masa tu baru keluar dari bilik air , mandi agak nya ,tak tahu apa2, muka pelik , bertanya " ha berapa result ? 2. berapa ?" . ma.cam biasa , selalu diusik begitu . aku balas pertanyaan papa dengan yakin nya ," papa, 3.72 tau !" *hee muka bangga, lepas ni boleh ketuk papa banyak sikit

pengajaran : syukur alhamdulillah , tak sia2 usaha aku selama ni . keep up the good work. maintain sampai habis sem. makes ur parents proud :)

p/s : thanks pada miss ILLA KAMAL, miss MUHARRATUL SYARIFAH, miss JUMINAH , uztaz KHAIRODDIN , mr ISMA t ISHAK , mr ZACK :) kerana telah mengajar saya sehingga saya mendapat keputusan yag baik.

2 comments:

farinaBONCET said...

congrats ! kenapa hebat sangat ni . hihi

SITI AISHAH said...

farina , thanks :) eh mana ada hebat lah syg . kau ape cerita :)