LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

11/7/10

khs entry for you SHAZWAN AZRUL

aku tau aku tak sebaik yang kau harapkan
aku tau aku tak sesempurna yang kau nak
aku tau aku tak sesopan yang kau inginkan
aku tau aku tak boleh menjadi orang yang kau mahu .

satu je. jangan harap apa apa dari aku kalau kau sendiri tak tahu apa yang kau nak .
semua orang ada kelebihan dan kekurangan masing masing .
di mata kau aku dah rosak . ok aku layan kan
di mata kau aku perempuan kelas ke tiga . ok aku layan kan.
di mata kau aku murah . fine aku iye kan.
sampai bila aku boleh 'iye' kan ?
sampai bila aku boleh tunduk dengan kau ?
sampai bila aku boleh sayang kau denagn sikap kau macam uh?
kau kata kau dah lama sabar dengan aku . tapi apa buktinya
kau kata kau sayang aku . mane buktinya .
kau kata kau takkan buat aku menangis lagi . mana buktinya

mulut manis tapi kosong

tolong . lepaskan aku . bagi aku peluang untuk hidup dengan cara aku
hidup dengan selesa sebagai diri aku sendiri.

walaupun aku tahu yang kau takkan faham. aku harap satu hari nanti kau akan boleh terima segalanya .





salah satu kenangan yang aku takkan lupa . MAAFKAN AKU


2 comments:

Abg Sengal said...

pergh....terang2 tu ...abg dgn family support echa k..

siti aishah said...

thanks abang :)