LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

7/5/10

cerita baru budak uitm :)

ok dah berzaman agaknya aku tak update blog karat aku nehh. dah makin berkarat. haha. sorry guys. takde masa kot. lagi pun banyak sgt assigment aku k at atas meja study nehh. dah makin menimbun (ceh ,baru part 1 padahal) ahh, diam lah kau!

first nak story molie sikit pasal Minggu Destini Siswa.

hari first, macam culture shock gak la. enviroment dy. haha. berkonsepkan universiti dalam taman (hutan) , sangat nyaman dan tenang untuk belajar di sini.. (wehh, sorry ayat aku dah berkarat).
then , masuk je pintu uitm segamat kami di sambut baik dengan kakak2 PM(pembantu mahasiswa). dia terus bagi kolej aku and no bilik sekali. act, aku dapat kolej baiduri bilik 108. tapi aku mintak tukar. dapat lah kolej MUTIARA no bilik 324, tingkat tiga. (memang jenuh nak naik)


masuk je bilik. terus pasang cadar. hee, dapat katil bawah :) meja study pon lengkap. loker pon . boleh tahan lah (even dah reput ). jumpa dengan rakan2 sebilik. seronok . farah (opet) budak DIIM, satu kos dengan aku. and wahida wassini budak banking. semua roomates aku gile2. ape lagi farah tuh. adehh tak daya aku melayan.

hari kedua ketiga keempat kelima keenam. semua nya berjalan dengan lancar. even ceramah dy semua bosan, kami neh stok tidor je laa kan. mane tak nya. bangun pukul 4, tido pukul 1. mmg tak larat. lagi2 orang macam aku yang selalu tido kol 11 bangun pukul 11 pagi jugak. adehh. tapi kesuluhannya. sangatt seronok. even tak puas hati sebab pakai kasut sukan dengan baju kurung, kelakar kot. tapi, kakak and abang PM sangat sporting. lagi2 abang kembar uh, "jangan lupe makan roti, makan roti , makan roti ". sumpah best. dengan anis, yang tak habis2 menggatal dengan abang hijrah (abg macho di uitm segamat ) .


yang best nya kitorang batch paling cemerlang kalu bab berlakon. haha, tau kenapa? time perasmian tu, kitorg lah tepukaan yang paling gamat. haha. masing kene pakse kott.sakit tangan.
yang persembahan lagi tak boleh belahh. memang terbaik lah. korang memang layak masuk teater.


aku rase itu je kottt. lepas nehh punye post akan ku post semua gambar2 aku di uitm segamat yerk.


sorry guys . i'm running out of time, have to finish my assigment first. :)

No comments: