LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

1/9/10

patot ade lagi akademi fantasia?


patut ke wujud lagi realiti tv camni?maaf kepada peminat2 fanatik akademi fantasia.bukan untuk menyakitkan hati sesiapa.tapi sejak musim ujibakat akademi fantasia ni,aku rase astro sudah tidak patot wujudkan lagi show2 macamni.bukan apa.kesian pada bekas2 pelajar af musim2 yg lepas,yg belum cukup kuota untuk jadi artis yg cerah masa depan nya.korang cuba lihat. pelajar af musim lalu.brape kerat je yg berjaya?stawu aku, antare yg bjaye,mawi,stacy,akim, hafiz,mila,aril,aizat,adam. sape lagi yg aku missed.rasenye tiade lagi kan kan kan.bayangkan baru musim 1 sampai musim 7. ta sampai pon 1/3 yg berjaya


.kesian jugakla pada yg berkorban 3 bulan kat rumah banglo yg penoh kamera tuh semate mata untuk jadi superstar yg akhirnya hampeh dan tidak dihargai.haih.skarang da na masuk musim KELAPAN.!!sampai bila agaknya boleh bertahan erk.agaknye da na masuk musim ke 100 kowt baru na stop.na tggu sampai tiada undian lgsung untuk AF.tak salahlah na cari bakat baru pon.tapi agak2 la.takkan setiap tahun kowt.ni bukan khas untuk AF je.semua sekali. tak kire lah AF ke .MENTOR ke. One In Million ke my starz LG.and yg paling mengarut IDOLA KECIL.euuuu.kecik2 da ajar mereka jadi p0pular,buat persembahan huha.pegang tgn bagai.pekejadah wei.kecik2 da ajar dyorang mende ta elok macamtuh .lagak kononye ikut orang amerika punye style.poit.kita ni orang Malaysia.pikirlah sendiri kan.(sokong entry BEN pasal idola kecil)


maaflah kalu entry ni agak menyakitkan mate or hati sesiapa.just untuk luahan perasaan.dan pendapat.nak marah aku?sukahati korang la.





6 comments:

DauS said...

hentikan je la..artis2 AF lepas byk yang dah tak dengar cita lagi dh. sepiii

zack zukhairi said...

AF diorang adakan semata2 untuk kepentingan dan kekayaan pihak tertentu je. Bukan utk cari bakat.
Another piece of shit.

eschalalala said...

betol tuh daus.kesian dorang kan.

eschalalala said...

haha.
stuju kata zack.

HaWa said...

@ zack Zuhairi: Yup! Untuk kekayaan. Sampai Maestro lingkup.

eschalalala said...

haha.tawu tape