LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

1/7/10

lelaki??perempuan??



LELAKI





lelaki ini ketua, jangan kau try na melebihi mereka or even cuba na sama taraf dengan mereka.


entry ini sesuai untuk awek yang comel dan mahu menerima nasihat. lelaki pon boleh baca gak la.



sebenarnya cara untuk mendekati lelaki itu senang, mudah dan ringkas.tapi kau kena tahu cara yang betul. yang paling sinonim dengan lelaki, ego. jadi jangan sesekali cuba berlawan dengan ego lelaki melainkan kau sengaja mahu dia marah atau mahu dia benci kau secara teruk.memang teruk lah kau.so jgn lah nak cari nahas.(aku pernah uji keegoan lelaki,mmg nahas)

lelaki ada sifat pelindung yang kuat, atau lebih mudah difahami dengan maksud heroistic. mereka tak perlukan heroin yang gagah kerana dengan ini watak mereka yang heroistic itu mungkin tenggelam. jgn tunjuk pandai. ini serius punya FUCK.


lelaki lebih suka yang lemah lembut, dan sedikit innocent.sopan. dalam satu hubungan, perlu ada kontra, tak boleh semuanya sama. mungkin kau akan rasa bahagia kalau balak/awek punyai citarasa yang sama, tapi percayalah, sampai satu masa perkara seperti ini akan membuatkan kau rasa menyampah pada pasangan kau.(kau rase itu betul?tegur aku kalau kau rase aku tak betul)



lelaki mudah, suka perkara yang ganas, maskulin, macho dan berkelakian. contoh2nya, gaduh, kereta, music keras atau hardcore dan apa2 sahajalah yang bersifat kelakian. jadi kau jangan miang2 mahu ambil port pasal itu semua. kau lakukan kerja2 kau yang lebih bersifat kewanitaan. itu lebih baik.(aku minat hardcore lepas bf aku minat,bukan nye aku nak tarik perhatian dia,cuma ingin berkongsi minat,itu pendapat aku)


lelaki suka apabila perempuan ambil berat pasal dia.haha.so na curi tumpuan dia kau kene lah tau serba serbi tentang dia.kau kene ambil berat babe.if kau betul2 rase jejaka itu jejaka idaman kau.tapi tapi....baca bawah nehh..

kau tidak perlu jadi bijak pasal kereta untuk merapati seorang lelaki.

kau tidak perlu arif pasal bola untuk menggoda seseorang lelaki.

kau tidak perlu belajar kesukaan lelaki untuk membuat seorang lelaki menyukai kau.



lelaki suka tunjuk pandai. bila bercakap mereka suka didengar dan disokong. jangan sesekali menimbulkan rasa inferior dalam diri lelaki. dengan itu peratusan kau untuk dijauhi amat tinggi.


lelaki ini mudah, tidak kompleks.


p/s:maaf.aku bukan berpengalaman sangat.tapi pengalaman yg mengajar aku.plus plus. banyak jugak isi2 dari entry ini aku amek dari salah sorang entry yg aku slalu follow.huhu.dy memang cool habes la



perempuan





yup.perempuan. memang banyak perbezaan daripada lelaki.(dari segi zahir dan batin)

perempuan ni insan yg lemah.emosi.kadang2 ego.jgnpulak kau cuba nak ambil kesempatan atas kelemahan perempuan pulak(sebab aku perempuan)
perempuan seorang yg akan bertindak mengikut perasaan.aku rasa korang pon tau kan.sebab tu lah lafaz cerai diberukan keutamaan kepada kaum adam.kerana kaum adam bertindak mengikut akal fikiran dia.(maap kaum hawa)

perempuan mmg susah untuk didekati.especially perempuan tuh sudah berpunya.haih.paham2lah sendiri kan.cuba kalau awek kene ngorat kau panas tak?mestilah kan.so jangan lah mengade2 nak try2.


perempuan lebih suka kepada heoistic. mmg tarikan kepada perempuan.mereka mmg menunggu HERO mereka yang mampu untuk menjaga dan menyayangi mereka sepenuh masa.tapi jgn pulak korang nak tunjuk hero kat dia. buang mase je.mentang2 lah lelaki mmg dikurniakan kekuatan yg lebih extreme drpada perempuan. jgn lah pulak nak ambil kesempatan.mmg serius punya FUCK.


perempuan amat benci dengan lelaki yg lebih kepada seks. bayangkan baru sehari kenal dah mintak yg bukan2 pada perempuan tu.tolonglah. kami kaum hawa ade perasaan dan maruah.kalau kau lelaki kau mesti tau macam mane nak homat perempuan.perempuan memang patut dihormati.jgnlah kau pandang kitaorang ni sbelah mate je.mmg FUCK la.


perempuan mmg sensitif.(ini mmg kene akui). lelaki selalu bergadoh dgn perempuan kerana hal yg kecil.dan akan dibesar-besarkan oleh peempuan itu sendiri.(ikut kajian aku).jadi lelaki perlulah bijak mengatasi masalah ni. even aku tau ego korang bapakm gile besar kan.tapi. kalau kau sayang perempuan tu.mengalah la weyh.taya la na gado2 ni. buang yg keroh ambil yg jernih.

setie.perempuan mmg sinonim dgn setia.bila perasaan sayang tu da lekat.dia tidak akan pandang lelaki lain.percayalah.(aku setia ok,tak pcaye tanye die)




perempuan agak comlicated.sukar di fahami.tapi ciptaan Tuhan untuk lelaki,

nurkilan;escha

10 comments:

amirah said...

entri menarik =)

SITI AISHAH said...

haha.thanks

MR KHAI said...

bgus gak nie.. hmmm

SITI AISHAH said...

haha.pengalaman :)

HEX said...

kau ni nk jdk dr. love ke?

SITI AISHAH said...

haha.
lebih kurang lah:)
nape2 ajik na mintak pendapat?
sile2.
(bajet)

Kujie said...

kalau nak kak jie tgok dashboard mcm mana

emaiklan username dan password

lepas siap, tukar password lain utk keselamatan

ku_zie2k@yahoo.com

SITI AISHAH said...

aha..
suda2 bagi email

zack zukhairi said...

lelaki itu simple. wanita itu kompleks.

SITI AISHAH said...

haha zack.itu kesimpulannye