LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

5/9/11

ok mari sini . wa kenalkan sama lu



asslamualaikum .

sebagai pembaca belog tegar , aku tengok kebelakangan ni orang sibok post pasaL cinta dan persahabatan . kau bila lagi ecah ? * ok tengok mood la

so , sekarang tangan dah menggatal nak post pasal sahabat dan cinta . haha , macam dah besar sangat nak cakap macam tu kan . hah peduli apa .

ramai orang tanya , 'ecah kau dengan kechik amacam ? " especially ex ttj lah of course kan . ehemm. OK DENGAR SINI BAIK- BAIK ANAK ANAK . AKU DAN KECHIK SUDAH TIADA APA-APA HUBUNGAN . ok fullstop no more question please , thank you .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


well , now , let me introduce to you MOHD AZLAN DZULKARNAIL


"kenapa ? apa kene mengena budak tak hensem lagi tak bergaya ni dengan kau ecah ? "


ok lah . terus terang lah ye . tipu lah aku kata korang tak kenal dia kan . heboh kat fb (orang malaysia ) aku 'in relationship' with budak yang tak hensem lagi tak bergaya ni . dah jangan nak buat buat muka kerut konon . makan lempang kang .

ok confius pulak -_____- ( tau tak beruk spesis kongkang , sebijik lembap macam kau! )

cerita kami ? bermula dari kelas JisdE6 .

scene 1 :" sumpah aku meluat gila dengan mamat ni . macam flirty tak tentu pasal. apehal ntah . desperate apa . peramah semacam !" *luahan hati

scene 2 : "aku takda teman nak pergi pasar , kau teman kan ea ?" *meluat2 pon , dia pernah teman aku

scene 3 : " eh kau ni , aku cepuk dahi lekuk kau kang ! " * dah start kawan dah ni . kawan baik gila !

scene 4 : " eh single ke tak ni ? " *dah mula nak mengusha . haih dapat pulak kan

scene 5 : " sorry , aku takkan kapel sampai degree" . knon lah nak lari dari masalah , sebab tak mahu hilang kawan yang aku dah anggap best friend ni .

scene 6 : " aku tunggu kau...sampai bila2 " *sweet kan

scene 7: " kau tunggu malam ni 11.59 p.m bersamaan dengan 20 .1. 2011 . baru aku terima kau" *ehemmm

scene 8: " ibu , err errr ( sepuluh minit kemudian ) err err boleh tak manap nak mintak izin berkawan dengan anak ibu si ecah ni dengan lagi mendalam (faham2 je lah apa maknanya kan ) ? " *haha ! gentle tak gentle lah kan , yang best tu ibu restu tapi dengan syarat CALDINA satu kalau nak lagi jauh (hantaran kahwin lah tu maknanya )

scene 9 : " kau memang suka cari pasal dengan aku ! " *biasa lah hubungan tanpa salah faham , tak ada seri kan . bosan .

scene 10 : " aku sayang kau " . *kami bahagia . dan doakan kami bahagia .


kenapa kau dan aku je korang berdua ni ? hahah soalan yang bagus .


itulah bila hubungan itu dijalinkan dari dasar persahabatan . huu dah try dah baby , bby , ayang bagai tu. tapi GELIMAT weh . takpa aku kau sudah . panggilan tu tak penting , asalkan kita tahu yang wujudnya kasih sayang antara kami . sayang antara masing masing tu lagi penting kan .

KAU ! MOHD AZLAN DZULKARNAIL, terima kasih kerana faham aku , terima kasih kerana melayan karenah aku ( aku nak durian , kau carikan , aku mengidam makan secret recipe , kau bawakkan even kau sendiri tak pernah masuk kesitu ) terima kasih saggup jadi badut aku ( kau sentiasa buat aku gelak macam nak mati ) , terima kasih sebab kau terima aku seadanya . terima kasih untuk segalanya .

*ibu pernah pesan . 'along , dah dapat lelaki yang baik tu . jaga dia elok2 "

aku akan ingat pesan ibu sampai bila2 *memandangkan ibu dah suka sangat dengan budak yang tak hensem lagi tak bergaya tu kan

betul orang tua pernah berkata , hubungan itu takkan diredhai Tuhan, takkan kemana, bila ibu bapa tidak merestuinya . *haha , korang yang bercinta ni cepat2 lah kenalkan kekasih korang dekat orang tua korang

ambil dari kata - kata lecturer human comm ( miss rabiatul adawiyah ) " bercinta tu bukan benda yang senang , jangan sampai bercinta yang syaitan bakal tertawakan . sesungguhnya , dosa anak perempuan itu terletak pada bapanya sehingga anak perempuan itu berkahwin . dosa itu akan terhapus jika lelaki itu sendiri meminta maaf kepada bapa perempuan itu serta memaafkan segala perbuatannya pada anak perempuannya ."

boleh fikir sendiri kan . masing -masing dah besar kan

doakan KAMI BERJAYA LALUI RINTANGAN DAN GODAAN DUNIA . AMINN .

4 comments:

N said...

wahh, untunglahh :D
happy for both. sweet

farinaBONCET said...

perg terbaik ;D

syira said...

semoga berbahagia dunia & akhirat... wlpn dlu kau pernah ckp kat aku yg kau xkn kapel smpai degree...ala echa..kalau dh jodoh tu...kapel gak kn..heee..xpe,sekurang2nya manap ade bleh jaga kau..nyway..im happy for both of u echa.......aku doakan kau dgn dia..kawen jgn lupa jemput aku..heee..sayang kau echa !!!

SITI AISHAH said...

seyha, tak de yang untung nye . perjalanan jauh lagi . hehe . doakan kami bahagia ye .

farina , haha . dah tau kan . dah jangan tanya2 lagi pulak .

hanis syahirah , huhu . kata2 aku yang "tak nak kapel sampai degree tu ' makan diri sendiri doe . haha . sebenarnya ada sebab kenapa aku cakap cam tu . kau tahu kan story aku :) tahnks for your support :) aku sayang kau sangat2 !!