LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

3/30/11

SELAMAT HARI JADI ''KAWAN BAIK '' KU

happy birthday . selamat hari ulang tahun yang ke 19 . maaf aku tak dapat nak wish depan2 . aku tak sanggup. aku tak sanggup nak tengok reaksi kau , aku tak sanggup nak pandang mata kau . aku tak kuat . sebab aku tahu kau takkan terima aku BULAT BULAT LAGI . its ok . aku faham SEPENUHNYA . bila orang dah tak nak . means dia memang TAK MAHU . sekarang aku tahu kau pun dah bahagia dengan hidup kau . kau boleh go on, kau dah jumpa kawan sejati kau , kau dah jumpa kawan yang lagi baik dari aku , aku tumpang gembira . semoga kau bahagia selalu. semoga kau panjang umur dan murah rezeki , semoga kau dapat apa yang kau impikan. jaga diri . jaga kesihatan kau . no matter what, aku sayang kau dan sentiasa ambil tahu pasal kau dari jauh .




*sudut hati ini keinginan aku untuk bergelak ketawa menggila seperti dulu tu membuak2. tapi aku tahu itu takkan berlaku lagi. take care


and





HAPPY BITRHDAY FARAH AMIRA BINTI ARMAN ROSS







zaman menggila dulu , rindu :(

No comments: