LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

6/6/10

day 1: singapore

haha, nak cerita lah sikit perjalanan kat singapore kan. mmg lepas ni tak ramai lah nak baca * kalau aku jadi kau pun , tak kuasa aku!


sekitar 4 p.m: baru sampai di kawasan perumahan aunty nurul :) seronok. excited ke singapore. haha. bercuti selama seminggu tanpa keluarga (hanya angah teman) dan tanpa hp! *ibu saja nak tgok aku boleh survive ke tak tanpa hp. haha (memang tak boleh pon)
*haha, dah lari tajuk

sampai2 rumah kak nurul je. tgok cerita ali setan ala 70 an punye. adalah kata2 kat dalam cerita tu buat aku mual.(jiwang sgt) . yang tak menahan tu papa boleh ejek2 , " itu jiwang macam kak long lah tu." hah, memang menganjeng betul.malu aku depan uncle rafie lak uh.


then , ibu papa balik, terus masuk bilik tgok cerita korea 'THREE DADS WITH ONE MOM' kat you tube! haha. seronok. maklumlah kat singapore tak da channel 8tv nak layan cerita tu nanti. so baik tgok sendiri je kat you tube kan. hehe.


8.30 p.m:
aunty nurul ajak keluar. haha, exited weh. keluar pergi SEMBAWANG mall. jalan2 beli baju, (haha, baju lagi, mesti papa dah geleng kepala bila dapat tau.* kan, dah geleng kepala dah papa aku tu (^-^)
then teman aunty jalan cari present untuk uncle rafie, MOnday besday boy! haha. lepas melantak carbonara spegethi yang tak brape sedap tu. kitorang diajar bagaimana untuk menaiki bas ke stesen MRT. , kalau di malaysia di panggil LRT. *kamu org malaysia tau kan LRT tu ape, tolong jgn kuno sgt.


that's all. dah nak terberak ni. gua cau dulu!

p/s: rindu ibu , papa, asyraff, kak ude, aliff, si dia:)















No comments: