LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

4/14/10

tarik minat aku cepat!

diam tak diam, da lebih 4 bulan aku terjerumus dalam bidang menulis ni, erm blogging(maksud aku), baru je lima minit lepas aku baca balik entry blog karat aku nih. ada yg macam sampah,meluat aku baca.tapi yg aku rasa ok tuh,ok lah,.. mungkin aku menulis dgn selesa. terlalu selesa, maybe..ataupun mungkin aku dah buat blog ni macam diari aku sendiri.cuma bezanya,diari yg orang selalu tulis kat dalam buku rahsia yg disimpan rapi tu kene tulis tiap hari ..contoh ** harini aku jumpa si dia, ohh bessnya ,resah gelisah diriku..blablabla..* rasa syok sendiri pn ada. tuiiihhhh

jadi aku pun mula berpikir,kenapa aku nak menulis, ? untuk apa sebenarnya? mencapub? ikut trend sekarang?yelah, mspace, facebook,blog, tagged, twitter, frenster, macam2 lah menatang tu. bila kawan2 kau ade, kau pon tanak ketinggalan. nak jugaaakkk.tapi mungkin aku nak menghasilkan kesan kepada si pembaca( eleh,macam ada je yg nak baca blog karat kau nihh)

skill untuk berblogging amat payah, sebab? kita berblog mengikut keadaan dan pengaruh, (haha,betol tak)contoh, sekarang demam af, kebanyakan banyak yg menulis pasal af, tak puas hati pelajar bagus tersingkir la,tersepak la,ditendang la,macam2.kau nak buat satu2 perkara yg kau rasa perkara itu agak cool,tapi satu masa kau akan tinggalkan menatang tu.

tapi bagi aku,aku lagi suka baca blog laki2 berbanding perempuan, kenapa??kalau korang perasan.. blog perempuan kebanyakan cute!warna warni!mesti ada music yg keluar tetiba yg buatkan kau rasa cam nak tutup je laptop kau.taknak on balik dah(aha, termasuklah blog karat aku yg ko tgn bace nehh ha!)cuba kau bukak blog laki,haa hitam je kan. sunyi je kan, ahaaa, tapi yg aku tabiknye, ayat dalam blog diorg,selamber je. tulisan blog laki amat sempoi. memberi kesan yg mendalam bagi si pembaca. kadang2 kau boleh terasa dgn ayat pedas dia. fuhhhhh*panas! bagi penulis perempuan pulak, mereka mungkkin akan tapis sdeikit ayat mereka bagi keselesaan si pembaca. haha maybe! dah banyak blog aku teroka. mungkin lah aku tak banyak followers yg sampai cecah ratus2 cam blog kau kan, aku tak hadap pon. kalau kau perasan, blog aku nih shoutmix pon takde.haha, blog aku tak segempak blog kau.

bagi aku, gempak tak gempak lain cerita. yg penting aku yg menulis, aku puas dgn tulisan aku, aku *publish post, and aku *view post. settle semua, aku klik pangkah dekat google chrome. and update kat facebookand GB. just inform kat member2 . nak2 si ctot,haha, dialah yg buat aku nak update je blog karat aku nih.hehe, jgn marah ctot! si faiz pulak,pembaca setia, selalu menyinggah. (aku dah capub nama ko faiz oi, blanje cendol cepat!)nadya tak ketinggalan.(kang nangis lak kau aku tak capub nama kau)

mungkin kau dah tarik minat aku untuk baca blog kau, mungkin tidak, ada sape2 rasa yg kau boleh tarik minat aku untuk follow blog kau?aku pau kau shisha nanti,haha.

ok,aku merepek lagi.





3 comments:

Unknown said...

faiz ye tak.tak pernah pernah kau panggil aku faiz.mudno ada la.hahaha ;D

N said...

hahaha...mudno rindu ekceli nk dgr org pggl nme 'mudno' kat die..

weyh,aku ske entry ko nea...
stuju 20 jati aku angkat!!!

steve-bo said...
This comment has been removed by the author.