LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

12/25/09

kaka adeq

kami adeq beradeq:)
jia dan alin


time nehh sweet sgt.haha,jia and aku.dy org yg nakal n ta reti bahase.haha.kami declair di myspace.seorang yg manje!.sweet!kuat shisha! chumel! sepet! muke cam kuchenk!haha.


mase nehh muke bawu pas nanges.dy pujok:)
she is good sister.
she loves me!
katak!


alin.seorang yg cakap lepas.haha.suke dgn pangai dy.trus terang.chumel.sume cte form 4 kat dy lah.haha.declair di asrama.aqoo yg mintak.tak malu kan.even dy adeq agkat.tapi dy macam bestfwen,dy suke cter pasl abg kesayangan dy.teringin lak na jumpe abg dy uh.slalu gak cter psal kehidupan dy,bf2 dy,haha.syg kaw alin.
dipanggil pipit dan aku dipanggil lesung:)
kami adik beradik yg CACAT PIPINYA!
haha.tapi chumel uke!syg dy amt2:)


jia.seorang yg periang.takesa pew orag na kate pasal dy,dy just go on with life dy,with her special bf,oreo dy,seorg yg suke meluahkan perasaan dy.dan aq jadi mgse luahannye.tempat simpan rahsie dy.begar!suke fly macam aku.pnah di blacklist oleh aspura.haha.nakal kan mmg cam uh,tapi baek.suke bg aku mknn.suke tman aq.sggup buat pew jew dmi aku sbb dy syg aku.
aku pown syg dy.amat2 ouh.haha.bunchet aku.





cannot live with them.haha:)

No comments: