LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

12/25/09

teknik tuanku jaafar.

hari pertama masuk skola;

aku dan papa terkial2 cari mane nak daftar pelajar.seram aku masuk skowla tuh.sunyi sial. macam tade orang langsung!sumpah! patot la di namakan sekolah kluster kecemerlangan.
da daftar sume,daftar asrama.cgu zul sambut aku dgn baek.pelajar second in take.haha. 5A3B je PMR mmg la second in take.ta layak pown jejak kaki ke cnie sebenarnye.
aq dimaskkan kew dorm 16.kedatangan aku disambut baek oleh seorang senior. kak aqilah name dy.rupe2nye dy P.K. Aspuri.lembot,sopan.tudung bapak labuh!aq pkirkan semua org kene pakai mcm uh.goy plak aq masuk kelas nanti.tudung sekola aq da la agak singkat.
da tanak masuk kelas arineh punye pasal.segan,jadi budak baru kat ctuh. letak barang. aq terus kuar dapatkan papa.kuar pegi makan dlu n jalan2 sekitar seremban.haha ,inilah seremban ! tempat yg aku akan hidup selama due tahun kat ctuh.
tepat pkol 12.30 masoklah aku ke pintu pagar sekolah kluster tuh lagi.berdebar2 bile parents aq kene tggalkan aq kat ctuh.haha igtkan tapaya masuk kelas daa.rupenye kelas sampai pkol 4.30 ptg pd hari isnin!gile hape!mcmne lah aq bule btahan blaja sampai kowl 4.30 tuh.adoyai.
masok kelas jew kelas 4Awam 3.aq tersipu2 kat ctuh.segan.tapi wat dono jewla.heranlah kenapa budak baru je mmg kene bg perhatian mcm tuh kew?bile aq pandang mata dyowg aku dapt rasakn mcm2 yg dyowg pikir tntg aq,dgn skaf aku yg agak kedepan,haha sah! orang johor!pelik towl!lantak lah.mataku terus nampak tempat duduk kosong kat blakang.sorang2!hahaa.sedey aa mase uh.tade kawan lgsung.mase uh sorang jew yg tgo aq.mirae.agak baek la dy nehh bg aku mase uh.haha.then aq start blaja dctuh.chemist.cgu wong.klaka pulak cine nehh aja.slalu klu cine ajar mmg ngantok aq dbuatnye.tapi semangat aq blaja ngan dy mse 1st tyme blaja di smttj.
pkol 4.30.haha balik.aq mule masuk asrama balik.masuk je pkarangan aspuri,da riuh rendah,yg si senior terjerit2 swoh twon riadah.pehh.mmg pnat la aq tiap2 ary camnie!rungut sendiri.selesai jew gosok tdong aq twos klua pg briadah.duduklah aq kat tepi2 longkang uh.then ade sorang kaka nie tgo.budak baru ea.haha.kaw jgn tperanjat pak,sttj mmg camnehh.kaw akan laluinye.kate2 die buat aq goy plak.sorang2 je aq kat tepi astaka.tgok perihal org len.adew yg gedik.adew yg senyap jew.ade yg kerek.adew yg show of.macam2 aa.heran aku skola neh,
habes riadah pkol 6 kene masok asrama.mandi dan pg d.m.pkai sandel.tapasal2 mak aq pg sandel.hurm,pkai baju kurung tudung itam or putih jew.tade tudung yg kale laen2.tudung ta buley selempang.pin 3..ahah.plik kan skola tuh??satu lagi rule kat ctuh!hormat sister,ape yg sister buat ta bule masuk campor.ta bule mggatl nganbrother,haha!ta kempunan pown la.ta bule lalu block form 5.adohh.memang patot dberi layanan mcm tuh ke??tabule bawak hp.adatlah asrama kan.asrama aku dlu pown mcm tuh.tapi yg herannye sister bule plak.dgn guard pompan bsar uh.mnakowtkan btol.
mcm2 yg aq blaja kat skolah tuh.kehidupan di ttj.banyak memori.kengkawan NADYA,ANOS,NANA,ART,IZYAN,QIBA,ATIQ,SEPET,TERA,CTOT,DBEAR,MIRA,BUDAK DORM JUWAIRIAH. semua merupekan kawan yg baek understanding.i love you guys;)

No comments: