LETS HEAR SOME MUSIC

Get Free Music at www.divine-music.info
Get Free Music at www.divine-music.info

Free Music at divine-music.info>

F.R.I.E.N.D.S

12/27/09

27.12.2009.

pepagi aku semangat bangun.haha.nak pegi jawab pekse komputer.then jumpe sayangkuh di seremban!na sambuwt.today is 11th month ok!haha.i love you more and more and more sayang.
then semangat aa aku da besiap nehh kan tetibe lak bapak aq de keje.tepakse aa dtangguhkan.hingga pukul 9.30 bawu gerak ke tempat na amek test komputer tuh.then sampai jew!bapak ramai.jantan2 yg btenggek kat tangge sume pandang! adoh,mnyampah towl la tawu la aq chumel,tayala pandang macam nak mkn!rimas tawu tak!.aq da taley tahan ag,teros pegi kat papa tercinta.

aku:papa tanak la amek arinie.ramai sgt aa.beratur tggu giliran.dala komputer cket jewk.
papa:ala.abes tuh na amek bile ?
aku:ala.tempat neh tutup ari selase and jumaat la.esok pepagi sha buat.ramai sgt la.dala na kua neh.
papa:ala.kau nak berdating lah uh kan,?
aku:hehe.
papa:ha yelah.esok pepagi kau kene tercangak kat cnie.ta kire kau kene selesaikan jugek esok!
aku:baik bosh!(haha,gembire!!)
ibu:esok pukul 7.30 da kene adew kat cnie ea.ibu antar.
aku:tadehal lah.

pastuh,mereka pon hantarlah ke melaka central.

papa:pastikan balik petang!
ibu:balik before pukul 6!
aku:hurm.
papa:ni ta pasal2 kechik yg anta ke rumah nanti.
aku:ingat dy kaye sgt kew na antar along balik
ibu:nasiblah kau.haha.
papa:haha.kan dah kene.
aku:malas nak layan korang.bye2!


sampai je ke melake central.akupown tros beli tiket ke seremban pada pukol 11.30.then twos topup.and calling my sayang.

sayang:hello,kat mane tuh.
aku:kat melake central.tiket pkol 11.30 taw.
sayang:nape lambat sgt.?
aku:haha ta saba la tuh.
sayang:haha.tape;ah.takesa pown.
blablabla...


sampai je seremban..

tggu sayang di depan terminal 2.lame gile!adohh.adelah plak kapel kat depan akuh nehh.over betowl.pompan uh igt aku na usha balak dy la knon.bajet je.macam lah balak kau tuh hensem sgt aku na usha sampai pandang aku kerek semacam jew.sampai bawak lari balak dy g jao2 dr aku.hey balak kaw yg pandang aku lah bongok!aku ta hengen pown .adoyai..susa towl jadi comel sgt nehh.haha.

10 minit kemudian,,aku nampak dy:))sayangkuh.
teros meluru ke nouvo miliknya.senyum.and hug hug2!haha.rindu doe!


then tros g rumeh deq jia.hantar board l.k dy.haha.igt na jumpe adeq tapi adeq tade lak.hey btw,buku driving kat dalam beg l.k tuh sayang.haha.kaka terletak.hei dala esok kene amek test uh.nseb baek la memori aq nehh kuat lagi coz bawu pepagi tadi aku menelahh buku uh.klu ta hape mende la aq jawab esok pagi nnti.

then pg skola ttj.hah!skola tecinta.hey ex uke.aq da taskola kat ctuh lagi.maaf!ttj hanye kenangan:)
pg skola tuh na amek markah koko jewla.borak2 ngan makcik azizah.guard ttj.then twos blah dari ctuh.


pastu,pegi j.j igt na tgok wyg.tapi tade movie yg best.chipmunk uh bosan aa.mengarut.maaf pembuat cerite alvin and the chipmunk.tak minat cerita kau!
da tataw buat ape.kitaowg pown pegi la maen pool.3 round!haha semua aku kalah.siut towl. skil dah hilang weyh.adohh.payah macamnehh.then makan.sembang.citer2.loving2.haha. ily sayang 4 ever!da bosan dok j.j pegi city park.haha.macam bese.bagi ikan makan.klaka gile aa. aku mmg suke lepak ctuh.bg ikan makn.suke doe tgok ikan tuh rebut2 mknn.sape cpat dy dapat.sampai besa gajah aku tgok ikan uh.makan je ary2.haha.than hujan sebentar.tapi itu ukan penghalang.haha hujan kejap je.than snap2 gamba.macam bongok.nape dalam pic,space aq mesty lebih dri dy.ta suke betowl.tawu la aq besa.tapi mmg tade cre laen kew na tutp?benci btowl.
lihat nehh:








haha.btowl ta akuh kate.??
adohh.mmg aku makan space!

haha.gile!


then kowl 6.45 kami balik.haha.sayang la hantar.masin lah mulut papa!haha.


sampai umah.tetibe papa ajak g j.j melaka.adooh malas towl.then ajak sayang ikut skali.hhaa.sian dy.bosan jew ikut family aq.family aq mmg ta btowl cket kdg2.ape lg adeq2 yg cam bangang uh. jakun!meluat lak ai.hurm igt nak bg dy tumpang kat rumah.tapi ibu tak kasi.bahaye.nanti aq ta naek2 bilik.haha.btowl gak kate ibu.ikut jewla.sian sayang.kene balik gak walau dah jauh malam.sorry sayang..


haha.btw,aq gembire.aku dapt sambot 11th month dgn dy dgn hepy harinehh. i love you <33










i love him till i die





No comments: